אוסטריה

אוסטריה היפה - מסלולי טיול נפלאים

עבורכם, 4 מסלולים באוסטריה היפה. אוסטריה, קיבלה את פנינו בהרבה ירוק, לבן וכחול. כבר בטיולנו המשפחתי ב2013, בחבל זלצבורג-טירול.

טיול בארמון הלבורן וגן מזרקות המים, בית מוצרט, מופע העופות הדורסים.  נקיק ליכטנשטיין, מערת הקרח, והמיגלשות האלפיניות באבנטאו. קרחון קיצשטיינהורן -סקי קיץ , Ice Arena. גרוסגלוקנר , מכרה המלח, קן הנשרים, הלשטאט, מפלי גולינגר ועוד…

והלאה – בסופ"ש הזוגי  שלנו בוינה (2019). עם התאטרון הלאומי, בית העיריה, ארמון הופבורג, בית האופרה,פארק וארמון בלוודר. העיר העתיקה, הדנובה, בית הונדרטוואסר. כיכר היהודים , מוזיאון האשליות,  ווואו.

הטיול המשפחתי המופלא בוינה וגם- מחוץ לוינה (יוני 2022). מהאטרקציות המרכזיות של וינה, לאוסטריה התחתונה – מפלי מיירה, שמורת טבע הקיר הגבוה. אוסטריה עילית, והרי דאכשטיין. תצפית 5 האצבעות, ההר הירוק, מסלול הההליכה על צמרות העצים. מפלי טראון ,קניון איספר.ואפילו עמק הווכאו והעיירה מלק.

שנה אחרי, לחגיגות סיום שנה שניה מאתגרת ומוצלחת בלימודי פיזיותרפיה של ביתנו הבכורה, נסענו לאיזורי זלצבורג-טירול. האמת שהתוכנית היתה להכיר את עמק שטובאי שאנחנו מתכננים להינות בו מטרק מתוכנן יותר מטיולון של הרגע האחרון. אבל מצאנו טיסה לוינה, אז יצאנו לנגיעות טבע בטירול -זלצבורג והיה נהדר.

התחלנו שוב במלק ואז יצאנו לכייון זלצבורג והלאה לטירול. ממסלול ב – Tiefenbachklamm , ממשיכים לAchen Lake.הולזגאו –   Tyrolean Lech Valley, Rossgumpen Wasserfall, , מפלי  Stuibenfall מפלי שטויבן, "highline179" ב-Reutte ולסיום – נקיק גולינגר- Salzachöfen,  מפל גולינגר – Gollinger Wasserfall ועוד…

בטוחים שנחזור..

למה גם בלוג טיולים

מאמינה בשילוב בין עשייה והגשמה עצמית, לבין חיים בבריאות ושלווה. כשזה כולל גם תחושת שייכות, משפחתיות, זוגיות ו/או חיי קהילה. כמו גם – תזונה בריאה, פעילות גופנית, תחושת משמעות ומטרה, טיולים, "אמבטיית טבע", אורח חיים בריא, וקצב חיים נוח.

כיון שכולנו בעשייה מתמדת, הפסקות הטבע והטיולים, הם חלק בלתי נפרד מאורח חיינו. וכיון שגם אני עוקבת ולמדת מטיולים של אחרים – מקווה שגם הטיולים שלנו יעשו לכם חשק ומוטיבציה לטיולי טבע בארץ ובעולם.

2023 - טיול באוסטריה עם ביתנו הבכורה : חבל טירול, זלצבורג

לאחר שבטיול הקודם התמקדנו באוסטריה עילית ותחתית, בחרנו להתקדם הפעם לחבל טירול. אמנם רצוי לנחות במינכן ולא בוינה. אבל ככה הרווחנו עוד קצת אתרים.

6.9 מגיעים לוינה 19:25. נוסעים לכוון מלק  – אוסטריה התחתית, עמק הווכאו. זכרנו שהיה מקסים, והחלטנו לנתחיל להתקם לכיוון המסלול…

7.9 – Tiefenbachklamm –  מסלול של כ-9 קילומטרים, התחלה נהדרת לטיול, ולחווית הטבע והגשרים של אוסטריה. וממשיכים ללינה ב – Maurach, ליד Achen Lake.

8.9 הולזגאו –   Tyrolean Lech Valley, Rossgumpen Wasserfall

9.9   Stuibenfall מפלי שטויבן, "highline179" ב-Reutte

10.9 נקיק גולינגר- Salzachöfen,  מפל גולינגר – Gollinger Wasserfall

11.9 לינה ליד וינה

12.9 חוזרים הביתה בשמחה ובשלום

2022 - טיול משפחתי באוסטריה : וינה ואוסטריה תחתית ועילית.

10.6.22 חזרנו לוינה , טיילנו עם הילדים באטרקציות המרכזיות, סיימנו בבר של המלון ובלינה בHotel Brauhof Wien.

11.6.22- אוסטריה התחתונה – מפלי מיירה, שמורת טבע הקיר הגבוה.

12.6.22 – אוסטריה עילית, הרי דאכשטיין – מערת קרח, עמדת תצפית 5 האצבעות, ההר הירוק , מזחלות הקיץ ומסלול הההליכה על צמרות העצים .

13.6.22 – מפלי טראון וקניון איספר. סיום בעמק הווכאו וטיול בעיירה מלק. והביתה – ושוב, בטוחים שנחזור…

2019 - טיול זוגי בוינה

העיר וינה – בירת אוסטריה, עמוסה חוויות מכל הסוגים: טבע, מוזיקה, ארכיטקטורה, מאכלים וכמובן – הסטוריה יהודית.

בעקרון וינה מחולקת ל-23 חלקים ממוספרים. לפני כל שם של רחוב יש מספר המסמל באיזה חלק אנו נמצאים. אנחנו התחלנו בשיטוט ונגיעה באתרים שרצינו לראות:

01.05.2019 –  התאטרון הלאומי, בית העיריה, ארמון הופבורג, בית האופרה,פארק וארמון בלוודר. ועל הדרך טיול רגלי בעיר העתיקה, כיכרות, גנים, בתי הקפה, וגלידריות…

02.05.2019 – טיול לאורך הדנובה ואי הדנובה המלאכותי, בית הונדרטוואסר, פארק פארטר , המסעדה הרובוטית .

03.05.2019 – כיכר היהודים, בית הכנסת הגדול של וינה, שעון אנקר , מוזיאון האשליות , Burggarten – וחזרה הביתה, בידיעה שעוד נחזור..

2013 - טיול משפחתי בזלצבורג - טירול

13.7.2013 – יצאנו לטיול משפחתי באיזור זלצבורג.עם ילדים בגילאי 8,12,14 . התחלנו בארמון הלבורן וגן מזרקות המים הסודיות שלו, בדרכנו לבית המלון.

14.7.2013, התחלנו את הבוקר בטיול בזלצבורג, בית מוצרט, נהר הזלצאך , טירת הוהנורפן ומופע העופות הדורסים ועוד שעשועי שלג ואתגרים משפחתיים  על הדרך.

15.7.2013 -נקיק ליכטנשטיין, מערת הקרח אייסרזנוואלט והמיגלשות האלפיניות באבנטאו.

16.7.2013 – קרחון קיצשטיינהורן -סקי קיץ , Ice Arena. והכביש המדהים של גרוסגלוקנר עד למרכז המבקרים Kaiser Franz Josef Hohe .

17.7.2013 – מכרה המלח בברכטסגאדן, קן הנשרים, הסכר בקפרון,והעיירה היפהפיה – הלשטאט.

18.7.2013 – מפלי גולינגר והמרחצאות בבדהופגשטיין. חופשה משפחתית כייפית עם  הרבה כחול, ירוק ולבן. היה תענוג.

סקי

בעקרון - לעונת הסקי היא מדצמבר עד מרץ .יש אתרים שפתוחים עד מאי. ויש ICE ARENA​

כרטיסי הטבות

כרטיסי הטבות והנחות שניתנים חינם באוסטריה במקומות לינה מסויימים.ויכולים לחסוך הרבה.

אוסטריה המקסימה

הרי האלפים הגבוהים, אגמים צלולים, מלא מסלולי טיול ואטרקציות מטורפות.

Wellness-Nutrition- Health​

“The Best Way To Get Started Is To Quit Talking And Begin Doing.” – Walt Disney

תמונות מספרות - טיולים באוסטריה

קורסים שאסור לפספס

“Stress should be a powerful driving force, not an obstacle.” Bill Phillips

Summary
טיולים - אוסטריה. טיולים בטבע, בלוג טיולים , אוסטריה, טבע
Article Name
Description
טיולים- אוסטריה. המלצות על טיולים. משפחה מטיילת . וינה, קניון איספר, מפלי טראומן, ההר הירוק, זלצבורג, טירול. מערת הקרח, קניון ליכטנשטיין, מכרה המלח,הלשטאט​..