הפלגה לסקנדינביה, והמדינות הבלטיות - Norwegian Cruise Line​

2017- הפלגת 9 ימים לסקנדינביה, רוסיה והמדינות הבלטיות מקופנהגן​​

איך ומה? שייט בים הבלטי​

שייט בים הבלטי נראה לנו פתרון נהדר לשילוב בין האנרגיות שלנו ושל הילדים, לבין שלווה וטיול רגוע יותר עם הוריי המקסימים. האוניה של הקרוז נגישה ומאפשרת נגיעות ביעדים יפהפיים, ערי נמל מקסימות.

ובשבילנו, הפעם זה היה חלק ראשון לפני הטיול לאיסלנד. רגע לפני שביתנו הבכורה מתגייסת.

נחתנו ליומיים בקופנהגן ומשם תשעה ימים עם ביקורים בחמש ערים נוספות באוניה, Norwegian Cruise Line שהיא חוויה אדירה בפני עצמה.

המסלול בים הבלטי התחיל מקופנהגן- דנמרק, המשיך לורנמונדה, רוסקו -גרמניה. טאלין – בירת אסטוניה.  יום ים ואחריו – שני לילות בסנט פטרסבורג שברוסיה, הלסינקי -פינלנד, שטוקהולם- שוודיה ולבסוף חוזרים לקופנהגן שבדנמרק.

חוויה מדהימה. כל המשפחה  הצטרפה לטיול לפני צבא שהוריי רצו לקחת את ביתי הבכורה. וכולנו הרווחנו, הרבה יחד ושילוב בין מנוחה, נופש פעיל, ונגיעות בנקודות שונות בים הבלטי.

האונייה היא כמו מלון צף, מלאה באטרקציות ופעילויות. בריכת שחייה, מכון כושר, מסעדות, פעילויות, מסלולי ריצה, פארק חבלים ועוד.

חונים בהרבה ערי נמל, ושם ניתן לצאת לסיורים מודרכים, סיורי HOPַHOP, או סיורים בלעדיהם.

חלק מהסיורים היינו כולנו ביחד ובחלקן הורי נהנו מקפה וגלידה, או ממנוחה באונייה, ואנחנו יצאנו להוציא אנרגיה.

ההפלגה שלנו

אנחנו שטנו עם  אונייה שהיא לגמרי בית מלון. ישנים בלילה בחדרים, בשעות הבוקר מגיעים ליעד העגינה וניתן לרדת אל הנמל לטייל בעיר, כחצי יום. חוזרים ומפליגים אל היעד הבא, תוך שימוש במתקני האוניה שכללו פארקים, מסעדות, ברים, מגרשי ספורט, חדר כושר ועוד.

ניתן להצטרף לאחד מהסיורים (לרב, יקרים ולא מותאמים לכולם) מהאוניה, לקבוע עם מדריך פרטי, לאסוף מידע ולטייל לבד, או להיעזר באוטובוסי "Hop-on-Hop-off"

התחלנו בקופנהגן – דנמרק שבה טיילנו ביומיים המקדימים .

התחנות הבאות:

אופניים בורנמונדה, רוסקו -גרמניה.

סיור בטאלין בירת אסטוניה, עיר עתיקה וציורית מתקופת ימי הביניים, השוכנת בתוך חומות.שלל צריחים וגגות רעפים האדומים. ומחוץ לה העיר החדשה.

שני לילות בסנט פטרסבורג שברוסיה,

הלסינקי – בירת פינלנד, מבנים עתיקים, טיול במרכז העיר ומשם לשוק המקומי, לראות את הכנסייה  (Temppeliaukio), שנחפרה כולה בסלע.

שטוקהולם -בירת שבדיה, שבנויה על ארכיפלג של 14 איים.טיול בעיר העתיקה והציורית, שברחובותיה וסמטאותיה. אחרי הביקור נהננו גם לצפות במראה המרהיב של האיים, מתוך האונייה .

ולבסוף חוזרים לקופנהגן שבדנמרק.

סנט פטרסבורג

העיר המלכותית והיפה של רוסיה. שני ימי טיול כדי ליהנות מהמבנים היפהפיים שבנה פטר הגדול. אוספי האמנות, מוזיאון ההרמיטאג' ו'חדר הזהב' וארמונות הפאר שלה.

את היום הראשון התחלנו בביקור בבית הכנסת הגדול, סיור בתחנות המטרו של העיר, שנראות כמו מוזיאון.

המשכנו לפטרהוף ופארק המזרקות, חזרה למרכז העיר. מעבורת וחנות שוקולד מפורסמת ברחוב הראשי.

למחרת שוב ירדנו בסנט פטרסבורג לסיור במרכז ההסטורי של העיר, בשטח של מצודת פטר ופול, כנסיית הגואל על הדם וכיכר הארמון.

נכנסנו לסיור במוזיאון ההרמיטאד' וסיימנו בשייט בסירה (חלקנו נמנמו..) בתעלות.

לטעמי, הכל קצת מוזהב מדי… אבל מיוחד.

סיור - מהאוניה/ פרטי/"Hop-on-Hop-off"

ניתן להצטרף לסיורים מהאוניה, לקבוע מראש עם מדריך פרטי, לטייל לבד, או להיעזר באוטובוסי "Hop-on-Hop-off"

נגיעות מסביב לים הבלטי

אטרקציות

אפשר לשלב

אפשר לשלב טיול/ טרק בארץ המוצא של ההפלגה/ לצאת ממנה לטיול קרוב.

איסלנד

פינלנד - לפלנד

לטיולים שלנו בהפלגה בים הבלטי

Wellness-Nutrition- Health​

“The Best Way To Get Started Is To Quit Talking And Begin Doing.” – Walt Disney

Summary
טיולים,הפלגה לסקנדינביה, והמדינות הבלטיות
Article Name
Description
טיולים,הפלגה לסקנדינביה, והמדינות הבלטיות. בלוג טיולים עם המלצות על טיולים לבד, ביחד, בזוג ועם המשפחה. טיול בקופנהגן, דנמרק, לפני ואחרי ההפלגה בים הבלטי. הנמל החדש Nyhavv, גני טיבולי, בון בון לאנד וקרוז נפלא.