איטליה - גלריית תמונות, משפחה מטיילת

מאמינה בשילוב בין עשייה והגשמה עצמית, לבין חיים בבריאות ושלווה. כשזה כולל גם תחושת שייכות, משפחתיות, זוגיות ו/או חיי קהילה. כמו גם – תזונה נכונה, פעילות גופנית, תחושת משמעות ומטרה, טיולים, "אמבטיית טבע", אורח חיים בריא, וקצב חיים נוח. מקווה שהטיולים שלנו יעשו לכם חשק ומוטיבציה לטיולי טבע, שלווה, אקסטקים וגיבוש, בארץ ובעולם.

הטיולים שלנו באיטליה

טיול משפחתי - צפון איטליה ושוויץ 2022

טיול משפחתי בצפון איטליה ושוויץ המקסימה. משפחה עם 3 ילדים בגילאי 17, 21,24. מתחילים בסטרזה היפה שבאגם מאג'ורה. המשכנו להר המוטרונה ולמגלשות אלפילנד . הפלגה לאייים הבורמאים. ביקור ב Orrido di sant'anna Cannobio  ונסיעה לאסקונה, שבשוויץ.

המשכנו במסלול מ-ה-מ-ם ב  Sambugaro Mottaנהר ורסאסקה, גשר הקשתות העתיק Ponte dei Salti בלאברטצו  (Lavertezzo)

למחרת נהנינו מהר מונטה ברה ואגם לוגאנו המופלא.

נפרדנו משוויץ, בפיקניק מקסים ב-Lago di piano  עד לחווה המקסימה בה לנו :  Agriturismo La Fiorida.

בבוקר יצאנו ל  Jungle Raider Park Margno וסיימנו את הטיול בנגיעה בקניון אורידו דה בלאנו, מעבורת עם הרכב לבלאג'יו המהממת וגם הפעם הטיולון שלנו נגמר בחצי יום במילאנו – והביתה .

המסלולים – בקישור

טיול זוגי - ונציה והאיים 2022

טיול זוגי בונציה, העיר הצפה המקסימה. מלאה באתרים מעניינים שהדרך הטובה ביותר להכיר היא פשוט ללכת לאיבוד בין הסמטאות, התעלות ומעל ל400 הגשרים.

ונציה (Venice) -מורכבת מ115 איים קטנים, הוכרזה בשנת 1987 כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו. עיר קסומה, ציורית, מלאה חוויות. אפשר לשוטט בה ימים בלי לראות מכונית.

ולמרות שניתן פשוט להינות מהשקט והשלווה של העיר על המים, יש מספר אטרקציות, שלחלקם מגיעים גם בלי להתכוון ולחלקם – כדאי לכוון..

יונים, שחפים, קתדרלות, מגדלים, קפה, גלידות. ארמונות, גשרים, שווקים תוססים, גונדולות. כיכר סנט מרקו, גשר ריאלטו, הגרנד קאנאל. הגטו היהודי ו-  האיים הקטנים הסמוכים לונציה: מוראנו ובוראנו.

טיול זוגי וטיול משפחתי - צפון איטליה והאגמים- 2014 ,2019

2019 –טיול זוגי לצפון איטליה – התחלנו טיול בברגמו,  עיר מימי הביניים שעומדת על גבעה לצד חומות מבצר המקיפות אותה.וחלקה התחתון מלא בבתי קפה, מסעדות רומנטיות, בניינים מעוצבים ממאה 19 וה-20.

טיילנו באגם איסאו. אזור מוקף בכרמים ונופים.  בשמורת טבע הסמוכה לאגם,  Riserva Naturale Torbiere del Sebino באחד ממסלולי ההליכה המומלצים.

המשכנו לאגם קומו, המוקף הרים וכפרים ציוריים, מרינות, גנים וטירות.  Lago di lecco, דרביו Dervio, למסלול מקסים במעלה הכפר לתצפית על הטבע:  Torre di Orezia. והלאה – בלאנו, וארנה ובמעבורת לבלאג'יו  Bellagio היפה. הטיולון הקצר שלנו נגמר בחצי יום במילאנו – והביתה .

2014 – החלק השני של הטרק בדולומיטים כלל טיול בצפון איטליה ובאגמים . והסתיים באגם גארדה, הגדול שבהם.

טיול משפחתי- דולומיטים וצפון איטליה 2014

2014 – נסיעה משפחתית לכבוד בר המצווה של הבן לצפון איטליה. אחרי הנחיתה, שכרנו רכב והתחלנו להצפין לכוון ריבה דל גרדה, העברנו את היום במפלי וורונה ומשם המשכנו לנקודת התחלת הטרק – אגם ברייס המהמם.

ביום הראשון למסלול כל אחד עם כל הציוד על הגב ומקלות הליכה. מתחילים בהקפת אגם ברייס מטפסים לרפיוג'י Bella,  ממשיכים לרפיוג'י Sennes, והלאה עד לPederu, רפיוג'י מקסים שנמצא בעמק פתוח ויפהפה, חוויה לא קלה, אבל מאוד מומלצת.

בהמשך, עולים מPederu לגלידה בFennes , לאגם, בגשם שוטף  לCappana alpina UKCXU ולבסוף, לרפיוג'י המקסים Scotoni.

ביום השלישי – ממשיכים לטפס לכוון לאגוזי , עוברים קו ביצורים של הכוחות האוסטרים  יורדים לפאסו פלצרגו, לכוס קפה ושוקו חם, והלאה עד לרפיוג'י Scoiattoli. רפיוג'י מקסים, ליד חמשת שיני הסלע הגדולות (צינקווה טורי) .

נפרדנו מהרפיוג'י לכוון קורטינה , שם המשכנו בפארק חבלים, עליה למרמולדה ומשחקי שלג, אלפ די סיוזי  ורפטינג בדימארו.

לבסוף- Lago di tovel  ואגם גארדה. ישנו בParco termale del garda, ונהנינו מגארדה-לנד, אקווה פארק, ארוחת אבירים, שמורת המפלים במולינה  ומסירמיונה היפה. לטיול המלא – בקישור

גלריית תמונות - רומא

טיול זוגי - רומא 2014

בהקמה

Wellness-Nutrition- Health​

“The Best Way To Get Started Is To Quit Talking And Begin Doing.” – Walt Disney

קורסים שאסור לפספס

“Stress should be a powerful driving force, not an obstacle.” Bill Phillips

Summary
איטליה-גלריית-תמונות-משפחה-מטיילת. טיולים בטבע, בלוג טיולים, ונציה, צפון איטליה, דולומיטים
Article Name
Description
המלצות על טיולים לבד, ביחד, בזוג ועם המשפחה. טבע, בריאות, פעילות, טיולים - איטליה, טרק בדולומיטים, צפון איטליה והאגמים, גארדה, קומו, מאג'ורה ועוד. ונציה, ברגמו, מילאנו, מוראנו, בוראנו וכמובן רומא.